Butta

Tack och Hej leverpastej.. Känns inte som om jag kommer skriva allt för mycketden närmaste tiden.. För jag kommer inte att ha mycket att berätta *suck

Idag var veterinären hos oss och kollade igenom min plytt.. Han hittade nästan felet direkt!
Han har fått en kraftig smäll på bogen (som han fått där vi stod innan, troligen när de släpptes ihop med ännu en häst) Så nu fick han 2 månaders vila och så skrev han ut butta till honom som jag ska prega i honom i 20 dagar:(
Vet ni vad som retar mig mest? att dagen efter han blivit halt.. Första gången, för gansk exakt en månad sedan nu kollade en annat veterinär honom.. Hade han bara sett det då så hade han varit bra nu!
Blir nog inget bete för honom i heller för han får inte gå på stora ytor där han kan busa för mycket:( StackarN!

Ha en trevlig helg o framför allt ett trevligt valborg.. / Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0