Lycka:)

Lyckliga mig som har dig, vackra häst! <3

05.45 hämtade Kajsa mig idag, för vi hade morgonfodringen *gäsp*
Ihh va trött ja var o hjälp va segt det vat att klia ur sängen.. Men upp kom jag efter att ha legat o dratt mig några extra sekunder *skratt*
07.20 Hade vi redan hunnit fodra alla, släppa ut o ge morgonhöet i hagen.. Samt mockat, blandat mat och fyllt på hösäckarna.. Varför gick de inte så fort förr?
Vi var tillochmed så ambitiösa att vi skrubbade badkaret ute i hagen till våra två.
Strax efter nio red vi ut, kom bort till en energiskog, super mysigt! Och när vi rundat den fann vi en äng där de fanns massa hov avtryck så vi antog att man fick rida där *härligt* Vi var säkert borta över 1,5 timme. Men det behövde dom! Komma ut lite och bara ha roligt.. Ja vi med för den delen:P

Tänkte se om det gick att komma inpå hemsidan till skurups-tävlingar den 13 Maj så man kan anmäla sig *ler*
Take care, Linda


image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0