Snart...

Idag är det 3 veckor kvar tills vi ska tävla i Skurup *nervös* Ju mer jag tänker på det ju mer känns det i magen.
Mina nybeställda tävlingskläder mm. har anlänt.. Eller nästan i alla fall. Ska hämta ut det borta i affärn bara (:


Idag var varken Kajsa eller jag på topp efter gårkvällens utgång..
Men upp kom vi, anlände till stallet halv elva redan och var ute på en två timmars lång ritt..
Men mesta delen av tiden tillbringade vi på ängen som jag tror att jag nämnt tidigare. Jätte härligt!
Fnissar, baken är öm fortfarande..;)
Han var lite fjantig från och till, var ute och vände på bondens nyplöjda åker ett slag bl.a och höll på att dö när en fasan kom farande.. Fast det gjorde nästan jag med i och för sig *skratt* Allt oväntat är obehagligt:P
Förutom att han var överpigg och trippade på tårna hela turen (speciellt på hemvägen) så är jag tok nöjd över min lille plytt!

Puss&Kram, Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0