Avtrillning:S

Igår fixade de fälten så nu kan man äntligen få rida där, på stubben. Jippi!
Mamma var med mig idag och kollade på energiknippet, hon tycker liksom Kajsa att han rör sig jätte fint när han går på i traven..
I varje fall så började jag min ridtur ute på fältet så han får känna på att vara där med, härligt!:) Och han var super duktig!

Avslutade med att gå in i paddocken och jobba igenom honom lite mer och sören va pigg han var/är.. Gjorde två gigantiska luftsprång rakt upp i luften på raken. Efter första skulle jag precis fånga upp honom och så kom nästa och jag gjorde en frivolt av.. GASH, det gör så ont:O
Satt hur länge som helst innan jag vågade resa mig för hela världen snurrade och jag var helt matt i kroppen.
Nu smärtar axeln och svanskotan värst.. Men det går väl över med tiden.=)

Han var snäll som stannade vid mig iaf *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0