People like you

.. It's for people like you that keep it turned on

I hope you don't mind, I hope you don't mind
That I put down in words how wonderful life is
While you're in the world
. så mkt mer än bara ord o Alco tycks tycka om att jobba till den låten!:)

Inte mkt ridning på några dagar, löshoppat-tömkört-vilat-longerat.. Men idag blev det ett träningspass på närmare 1,5 timme;) Kan bero på att han var envis till tusen i mitten ungefär och inte alls skulle göra som matte sa.. Sa jag trav blev det galopp, sa jag skritt så var det att backa och sa jag sväng höger så skulle han absolut dra åt vänster. Denna trotsålder, tacka vet jag att han är häst och inget barn *fnissar* Men som vanligt fick han ge vika, och då gick han som en klocka igen. Det är bara den störiga biten han måste lära sig att hoppa över.
Genomvåt från topp till tå slutade vi väl nöjda båda två *hoppas jag, jag var de iaf*

Praktiken är slut, tre dagar kvar i skolan och sen är det lov.. Vilket betyder att jag kommer jobba som en tok.. Både julafton och nyårsafton i år *jippie*

I övrigt så ska jag strax lösa licens för Alco och sen får jag ha en ny, tack och lov för att hans räcker livet ut iaf *skratt*

image79

Har börjat leta sommar-bete till Alco o Jameson nu redan *gäller att va ute i tid*
I år hoppas jag på att inga åskoväder kommer in och skrämmer Alkisen för så här såg det ut i sommras när han skenade igenom 4 hagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0