You are my candy man!:)

.. migränvarning..^^

Bråkstaken tajmade med att bångla när matte har så ont i huvudet att hon nästan tvingas kisa, ville inte ha bett i munnen.. Ville ingenting.. Traskade fint i väg när jag hoppade upp oxå bara för att kunna storbocka när benet inte kom över sadeln fort nog *suck*
Men det var som sagt hoppning på schemat idag, tog cavalettin i ett språng de första gångerna och krysset på knappt 60 tog han i för allt han var värd över gång på gång.. Dock öronen så mkt fram det bara gick och full fräs..
.. Huvudvärken blev bara värre så jag hoppade faktiskt av och Kikki fick hoppa honom för mig ist..
Sånt ös, hon vågade inte ta så hårt i honom (vilket är bra) men han låg på som in i vassen att han inte fick med benen alla gånger. Flög över allt som aldrig förr... Tror han saknat att hoppa riktigt med ryttare, har ju bara blivit löshoppning den senaste tiden.
Slutade på 1.10, matte stor nöjd! Och Lillkillen var nog mer än lycklig.. Försökte faktiskt fota med mobilen men som sagt, det gick så fort att man troligtvis behövt en riktig kamera för att få bra bilder.. ;D

.. I övrigt har jag dragit slutsatsen att jag är mer än förvirrad idag när jag går och berättar för katten att han ska skos nästa vecka *fnissar*

Kommentarer
Postat av: Anonym

HA HA HA@berättar för katten *dubbelvikt*!
MEN så roligt det kan va att hoppa :D
Jag känner igen det där *hm*...
Ha det superbra Linda o lova puzza på rötott från oZZ, han är bara så cool.
Mulpuzzar & gokramar
P.S. Högst upp på önskelistan : En snabbtagningskamera *asg*!

2007-12-05 @ 22:39:03
URL: http://www.aagrenarabians.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0