Äntligen;D

Skulle skrivt detta inlägg igår men datorn ville inte sammarbeta för fem öre;)

Första travstegen på läänge igår:D Gick som på en dans; halv-långa tyglar och han fick själv bestämma takten för att se om han gick som han skulle och visst gjorde han det:D
Smått halt i paddocken efter allt regnande så vi travade upp och ner längst grusvägen en gång, vet inte om det var att jag var där ute så sent som gjorde det eller om det var vädert men han var vrålpigg.
Skuttade åt alla håll och kanter hela vägen nedför och jag insåg att jag mist min balas så det blir att träna;D

Idag blir det ännu en sen visit så jag tänkte träna lasning ist för att rida(:

image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0