Bus Alco

Vilken underbart trevlig dag det varit! Humöret är på topp. Åh ja, allt känns finfint:D

Seg efter jobb, trodde inte jag skulle orka cykla till stallet ens. Men eftersom jag inte hinner dit i morgon så hade jag haft på tok för dåligt samvete om ja inte kommit på typ 3 dagar..
Och han blev faktiskt glad av att se mig! Gnäggade o joggade fram till mig.. De kallas vänskap!<3
Gick en runda med honom idag eftersom jag tänkte att det vore lämpligt att börja aktivera honom lite nu innan man ska sitta på honom. Hann bara runt ridhuset så ställde han sig på bakbenen.
Hela vägen från o till stallet gnäggade han vilt och dansade runt mig..
Blir nästan rädd här! Haha;)
Men med lite motion kommer nog även han att "dämpa" sig..(:

Ha det fint! Kramis, Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0