Flyttade:)

ÄNTLIGEN, nu har Alco och jag flyttat ut till Magda i Gylle. Kajsa och Jameson följde också med ut så han förlorade inte sin hagkompis *ler*

Denna dagen har gått jätte fort.. Men ihh va trött jag är. Ganska nyligen hemkommen nämligen och vi har varit igång hela dagen.
Först tömde jag både min o Kajsas boxar samt tvättade krubbor o vattenkoppar då Kajsa blev tvungen att hålla en farligt massa ridlektioner.. Lika välplanerat som vanligt;) Hihi:P!
Gjorde Alco fin, precis som om vi skulle iväg på tävling.. Ville att även han skulle känna att det var något extra på G, transporten kom vi ett tiden och det var mycket lättare att lasta än jag trodde från början. Han har ju konstrat som tusan från och till. Denna gång var han inne på under tio minuter, sju för att vara exakt skulle jag tro *skratt*
Kajsa och Jameson kom väl knappt tio minuter efter oss ut till Magda.! Vilken känsla! Att se sina små knasar njuta av livet, frusta o böka i Halmen och när de kommit ut i hagen verkade de så harmoniska och lugna.. Som om de aldrig varit annat.
Vill ni veta en annan lustig sak?
I morse när Alco skulle ut i hagen haltade han fortfarande men ikväll, ja då hade han slutat.. =) Som om han inte velat bli riden mer fråns vi flyttat.. De känns så uppgjort liksom:D
Så på tisdag hade vi tänkt skritta ut en sväng.. Jag o Kajsa.. Då är mitt finger förhoppningsvis med på noterna med, har ju inte skenan på så ofta nu:)
Sov gott! Puss o Kram, Linda


image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0