Halt:(

Ops, glömde skriva igår! Men de blev ingen uteritt för de blåste på tok för mycket så jag red i paddocken..
Första gången jag rider helt själv sen jag bröt fingert.. Men de gick:) Nästan *ler*

Idag ringde de från stallet o sa att han var halt:(
Vi kände igenom benen osv men han är varken varm eller svullen, kan faktiskt inte hitta något direkt fel överhuvudtaget *funderar*
Satt en liten sten inborrad i hoven så jag tvättade med grönsåpa o badade hela hoven i jodopax men ja. Tror inte det sitter i hoven:/ Avvaktar och ser men jag vågar inte ha honom ute i hagen med de andra för han är ganska bra på att leka vilt men de é synd om honom o stå inne:/ Förhoppningsvis går de o ordna på annat vis..
Ska upp strax igen o byta av Emma som står o betar med honom *ler* så får han va ute iaf=)
6 dagar kvar till flytt!

Take care! /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0