Allergisk reaktion..

.. Som vi trodde. Ringde och rådfrågade med veterinär igår ang svullnaden på Kajsas o min häst. Han sa att det är en allergisk reaktion som de troligen fått av gräset. Det ända vi skulle göra var att ha de på grus ett par dagar och när de äter höet måste de hålla huvudet högt.

Eftersom Kajsa körde igår hade jag rätt gått om tid så Alco och jag promenerade en sväng, hade nästan svårt att hinna med honom för jäklar vad han gick fort:O Måste tyckt att det var kul att få komma utanför hagen lite(: Väldigt glad att jag tog tränset på, annars hade jag aldrig kunnat hålla honom:P
Idag hade jag morgon fodringen så nu fick även jag testa på att spruta medicinen i honom, nemas problemas ;) Haha det svåra var att få in skiten i sprutan från början bara:P

Hästledig i morgon(: Najs!

Hade, Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0