Changes.

Oj, känns som om det gått en hel evighet sedan jag skrev sist. Haha men inte långt ifrån kanske.. Känner inte att jag har haft något att förmedla om Alco och mig egentligen. Har förvisso inte de nu iheller men det vore dags ändå att skriva någon rad.

Det går fint med medicineringen nu när vi sprutar den rakt i honom. Men han är så fruktansvärt busig och springer galet mycket i hagen, vilket han inte får :/ Men va ska man göra, kedja fast honom?:/
När jag kom upp idag var Kajsa redan där och under tiden jag fixade med boxen o mat osv så tog hon in Jameson. Han var väldigt svullen i körtlarna bakom de jag inte kan stava till "ganascherna?" tog in Alco en stund senare och han vara ÄNNU mer svullen.. Som de ser ut när de har kvarka typ.. Bara de att det INTE är de.:S
Men ingen av de andra hästarna ser ut så och de har oxå gått i den hagen.. Hmm kan det verkligen vara gräset då?:/
I varje fall, trivs med min plytt.. :) Höjdpunkten på dagarna att åka till stallet måste jag säga!

Den 6/5 kom Gustavias lille bebis ut.. Ett gulligt litet stoföl som fick namnet Valentina. Så mysigt med att ha ett litet föl i stallet!

Trevlig helg, Linda


image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0