Dressyr är grunden för all ridning

Så är det med de:)

Ingen Alco idag, men Berit hade att lovat att mocka och fixa med maten.. Så han överlever nog(A)

Åkte till Ullared med Kajsisen i morse, tog max 2,5 timme dit.. Tror trycket på gaspedalen avgjorde en hel del.. Haha;P
Stannade på Statoil i Halmstad och inhandlade lite mat och dryck på dit-vägen så sa tjejen i kassan "vilken fin häst du har" Och jag som vanligt inte fattade någonting " jaha, ehm.. Tack"
Så utbrast Kajsa "Åh, har du bebisen på kortet"
Först då kopplade jag att Alco är upptryckt på mitt bankomatkort som jag betalade med, Skratt!:P

Nåja, vi smällade 3000 var och en hel del var hästrelaterat (ovanligt)
Det blev hur som helst : Ett tjockt vinertäcke med hals, tre olika sorters benlindor (4 st av var), Ett blått schabrak, Ett träns med guldfärgade spännen, Pälsglans, 2 st borstar, B-vitamin, En ryktlåda, Reflexer, En träna och lär tavla inför kommande dressyrtävlingar, Stalljacka, Skrittäcke i fleece, Förstahjälpen-Kit, Ridvantar o Grönsåpa..
Sen massvis av annat, men dock inget som kommer ha med Alco eller stall att göra;P


image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0