Julshown..

Vi planerar och skapar för fullt:)
Alco och jag kommer stå för dressyrdelen i 80-tals spexet så jag sitter här och försöker få fram någon fungerande låt.. Abba - Dancing queen lutar det troligen åt:)
Ska bli kul, verkligen! Ska sätta fast benvärmare på honom på något vänster så mkt är bestämt men hur jag ska va klädd har jag då ingen aning om alls.. 80-tal men samtidigt tjusigt? Kom igen, lite hjälp nu va? *skratt*
Nu blir det bara att sitta o få i hop ett bra nummer med =) Khango, ridskolans arab blir dock reserv för Alco om det är för halt att köra ner honom när det väl är..

Skånes första snö är kommen, iaf i Södra delen.. Så det blir att köra första "halkan" till stallet idag ;)
Lite dressyrträning idag med, igår dansade han rundor.. Förstår inte var alla denna energi kommer ifrån.. MenMen!
Ha en suveränt bra dag och njut av snön medan den är här  *ler*



image68

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0