Lilla hjärtat:)

. Ladies you're damn right, you can't read a man's mind. - kunde inte sagt det bättre själv =)

Eftersom maskmedlet varit slut på apoteket så blev de inte avmaskade fråns igår kväll så idag har jag bara pysslat om Alco och myst med honom  i stallgången med kattungarna springandes runt bena på honom. Helt orädda, jag blir helt förskräckt när de jagar ryktborsten när jag sitter och borstar hans ben. Ett tu tre så trampar han på dom.
Blir en skrittur i morgon och sen på fredag rider jag som vanligt igen =)

Stod och pratade en stund med Magda med och hon har väl nästan bestämt sig beträffande Genial, att hon inte ska ha kvar honom vilket jag förstår eftersom han inte gjort det minsta framsteg de månaderna hon haft honom. Han bara motarbetar och går emot, som om han har ont i precis hela kroppen. Den enda gången han tänder till är när man är ute och rider o galopperar jämnsides.

I övrigt ska jag ut på fältstudier i två veckor nu, vi tränar på att sticka varandra för fullt med nålar (trodde aldrig vi själva skulle vara försöks-kaniner), oförberedda prov till höger och vänster och tentor var, varannan vecka..
Jag är GLAD att jag har Alco att komma till var dag så jag bara  för en stund får komma bort från alls press<3

image74

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kämpa på Linda, du är vard all framgång! Åh va kul med alla bilder du lägger in här, man smälter *ler*.
Mulpuzzar o kramizar till er från Ozz :D

2007-11-29 @ 07:52:10
URL: http://www.aagrenarabians.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0