You that star up in the sky<3

I bland finns dagar då allt går så himla bra och trots att man bör sluta när det går bra är man så glad att man bara inte kan. !:)

. Med andra ord, dressyr idag tillsammans med Kajsa o Jameson =)
Öppna, sluta, ryggningar osv osv:) Gick utåtställd i trav på volter, men det tyckte han inte så mycket om (trots att han lydde) så han småbockade lite.
Galoppen kändes oxå fin, liksom de andra gångarterna..
Står fortfarande i lättsits i början när jag galopperar för att lättare få ner honom i lägre form innan jag sätter mig ner, hittills har han försökt bock av mig då men jag upplevde ingen tendens på försök till det ens idag. *STOLT*

Tog nya bilder med mobilen idag som ja skickade över till min mail men som inte tycks vilja dyka upp så ja slänger upp en bild från igår ist när han hade "sympati-ont-i-halsen" o lånade mattes halsduk;)


image69

You the world's greatest <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

HÄRLIGT Linda, keep up the good job :-)
Mulpuzzar och soliga kramizar från Ozz!!

2007-11-18 @ 15:39:05
URL: http://www.aagrenarabians.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0