Didn't make sense not to live for fun

I väntan på Kajsa kan man ju passa på att skriva blogg;)

Sara var med i stallet igår eftersom jag hade viss föraning på rodeo.. Men han va sjukt slö, genomgående undertempo typ ;) Fniss.. Tror han tog ut sej de två dagarna innan..

Så på det igen idag.. Slängde ut koner att träna halter mellan + ryggningar, 5 bommar till cavaletti och galoppbommar för galoppombyte. Var han sedan lugn idag? Svar : NEJ..
Han låg på som en vilde, gjorde x antal bocksprång och bommarna tog han i en slags 3 studs (tror jag han fick in) Gud va duktig jag känner mig när jag inte har kontroll *not*
Satt kvar, och jag anser väl att viss skicklighet krävs för det *fnissar
Även om han var bra pigg rakt igenom fick jag trots allt min vilja igenom till slut så jag är hel nöjd.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0