Du envisa...

Först en helt annat sak än Alco prat. Fick tillbaka provet från vår första STORA tenta idag.. Hade jätte svårt för den (tyckte jag) och gissade på jätte mycket.. VG, jag fick verkligen VG. Jag som varit överlycklig för ett fjuttigt g på detta så blev det ännu bättre! O de var den svåraste biten vi kommer ha i alla kurser så nu är det bara lättare kvar att göra *pustar*

Alco och jag tränade lite på vad vi gjorde för Monki i fredags, samt cavalettibommar (som han behövde komma på 3-4 gånger innan han förstod att man tar en i taget och hoppar inte alla på en gång)
Tränade på galoppombytena med, men det ville sig inte riktigt idag för Alco var hoppsugen. Öronen spetsade rakt fram så flög han över galoppbommen..
Flyga kan verkligen denna häst, även om det inte är meningen i alla lägen(A)

Alco tränade en annan sak med mig med, och inte tvärtom... Han tränade på att göra så stora bocksprång som möjligt i galoppfattningarna.. Öronen spetsade rakt fram och inte ens när jag skällde på honom vände han bak dom för att lyssna.. Han måste fått in NRJ på öronen idag igen! Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0