Härligt väder!

Sol och nästan lite små varmt. Like it!
De stod o mummsade på sitt lunchhö ute i hagarna när jag kom upp, myys! Såg så fridfullt ut liksom och Jameson var inte ens jobbig mot honom. Kanske för att jag spände blicken i honom *fniss*

Fixade och donade i stallet o hann precis komma in med honom för att fixa till honom till en ridtur så dyker Kajsa upp o lurar med oss på en uteritt..
HÄRLIGT! Mkt grusvägar o genom grässlingan osv. Gick super!
Han kändes helt loj i början och hade ingen framåtbjudning alls, vet inte om det var sällskapet han var missnöjd med *HAHA* FÖRLÅT Kajsa!:P
Men i galoppen kom Jameson om oss i full fräs och hela Alco försvann under mig o kaboom där satte vi av, men Kajsa som faktiskt KAN få stop på sin häst stannade upp och Alco stannade inte långt efter *pustar* han tror allt hela livet är en tävling:P
Uteritt i morgon igen tippar ja på, loving it!


Kommentarer
Postat av: kajsa

Haha, inget fel på vårt sällskap, blidde ju full fart frammåt sen.. :P Och jag har väll aldrig påstått att jag inte kan få stopp på honom. Det är det här med att välja gångart innan inbromsningen som är kruxet här jue :) Åh, du. Tack för hjälpen imorgon eller hur jag nu ska uttrycka mig.. puss

2007-10-04 @ 22:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0