Hovis:)

Var i stallet hyffsat tidigt i morse och hovslagaren var jätte tidig så han hann dit före mig (A) Stod och väntade i stallet tillsammans med en Alco som trott han blivit bortglömd eftersom han var ensam inne *fniss*
Gick hur fort som helst, Alco var otroligt medgörlig, stod bara och sög på grimskaftet i vanlig ordning.
Fick mockat till både Jameson och Alco o fyllt hö påsar, blandat mat och sopat hela stallet.

Och nu är det snart skola så jag ska tillbaka ikväll och rida, får bli när pappsen har tid att komma och filma.. Kan se hur han kommer kallsvettas när han inser att han måste stå inne i ridhuset tsm med mig och Alco *asg*
Satt precis och pratade med Nathalie om hans hästskräck och kom och tänka på när han för några år sedan stod inne på hoppbanan på Falsterbo och skulle fotografera.. Så ställde han sig vid ett hinder som inte skulle vara med för att vara i "säkerhet" så stod han med kameran beredd men ingen häst kommer, så vänder han sig om och bakom kommer Rodrigo Pessoa i full fräs bara en lite bit från pappa..
Pappa slängde sig nästan rakt in i hindert och hela insiden filmades så alla kunde se det på tv *asg* Detta har vi fortfarande otroligt roligt åt! Numera ser han till att vara ledig eller att min bror får åka och fota under Horse Shown ;D

.. Startlistorna är uppe nu, startnummer 26 så jag hinner kika lite på de andra med ;) smått nervös, men inte så farligt än..

image58

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hopp, nr 26 är ett BRA nummer, så nervis behöver du inte bli, det kommer gå så bra så!!
Längtar redan till å se filmen :-)
Solkramizar och mulpuzzar till er :D

2007-10-18 @ 15:40:04
URL: http://aagrenarabians.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0