Känns bra:)

Väldigt bra faktiskt:)
Red i Magdas andra dressyrsadel idag och kom fram till att jag ska tävla i den ist för i min egen för denna är skönare ;)
Ny-smord dock och jag i nya ridbrallor, haha ni kan gissa vad jag gled runt *flin*

Träningen gick överlag bra, fick till det mesta.. Dock känner han när jag i galoppen börjar tänka trav några meter innan det är dags och han börjar sakta av.. Jag måste sluta tänka helt enkelt.. Samt så måste jag träna på att vara knäpptyst, lättare sagt än gjort(A)
Kommer få avdrag i halterna för när jag hälsar drar han sig loss lite och höjer huvudet.
Men det känns faktiskt kanon just nu, jag är super nöjd. Hoppas mina tävlingsnerver håller låg profil så jag slipper avbryta för att gå ut och kräkas eller något, fniss (minne från hopptävling för något år sedan)

Hovis i morgon bitti! *äntligen*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0