Motgångar/Framgångar

Nämnde inte så mycket om träningen igår kom jag på. Helt för mycket i huvudet, och lika förvirrad som de man arbetar med i hemtjänsten, fnissar..
Som ja sa gick det bra, tränade mycket övergångar och fattningar osv. Tror jag är i större behov att hållas aktiverad än Alco för när det går riktigt bra hamnar jag i en "annan värld" och slappnar av lite för mycket..

Fick tränat på programmet idag på tal om annat, så nu är det också gjort och jag kan det nästan. Hoppas på att det är en arab-gillande dommare.. Vet själv sådana problem Monki hade när hon tävlade sin lipizzaner hingst..
Som hon sa igår, att det gäller att vara bättre än alla andra när man har en "annorlunda" häst.. Och det är vi verkligen inte, inte på långa vägar.. Om 5 år kanske:P Haha.. (ska göra upp en 5-års plan)
Pappa ska filma oss i veckan när vi rider programmet så jag själv får se vad jag måste ändra tills den 21.a sen blir jag videofilmad under tävlingen med så om det går bra kanske man kan visa den (A) *håller tummarna*

Galoppfattningarna sitter klockrent nu, han har tagit det hela tiden innan med men har mest gått "uppåt" innan han sökte sig framåt och nedåt vilket inte är ett plus.
Ökningen i traven är med klockren och hum. Ja det mesta sitter!
Halterna måste vi finslipa lite mer på bara och min koncentration.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0