Segt

.. uttråkad^^

Dagen har gått fort, skola först (timmarna gick tröögt) sedan har jag varit och handlat ett nytt ute täcke till Alco för det gamla är så slitet *ler*
Varit en sväng på jobb med och sen tankat..

Ikväll blir det hoppning!:) Jag/Alco, Kikki/Speedy o Kajsa/Jameson och så lilla Sara så klart! Får se hur det går att trycka ihop sig i ridhuset, men det blir nog mest gymnastikövningar skulle jag tro,, Om man nu kan uttrycka sig så ;)
Från Hoppryttare till Dressyrryttare, det var som att vända på en femöring. En liten olycka och man tvärvägrade att ens förska igen fråns nu, när Alco kommit in i mitt liv<3 Vilket är kul! För hoppning var vad jag en gång brann för=)
.. Men samtidigt är det i dressyren som man nu utvecklats som mest i:)

Alco är verkligen den lättaste unghäst jag någonsin haft att göra med, så lättlärd och han vill verkligen! Han gör alltid sitt bäst, han ger 100% av sig själv helt enkelt. Jag ser en framtid i honom, det ska bli kul att se var vi är om några år :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0