1 år tillsammans

Då har Alco varit hos mig ett år idag, tack<3
Många fler år blir det! Lång väg kvar att gå/utvecklas tillsammans, men vi har kommit en bra bit på vägen känner jag..

Usch, förlåt. Men jag orkar inte vara trevlig idag! Så ni som vill läsa en massa positiva saker om vad denna blogg egentligen ska handla om kan ju typ sluta läsa, nu^^
Jag har gått media i 3 år, och jag försäkrar er/dej om att jag kan uttrycka mig, be mig skriva en nyhetsartikel eller en krönika, tro mig. Jag KAN om jag vill. Men jag VET också att man alltid anpassar sig till en målgrupp.. Och målgrupp behöver INTE ha med ålder att göra. Så med er som har viss svårighet är denna blogg anpassad efter RIDSPORTS INTRESSERADE PUNKT -> . <- Okej? Tyckte det framgick ganska klart i mitt första inlägg här^^
Skulle jag skriva om hur enformigt mitt liv är skulle jag inte haft en enda läsare! Kanske en enda stackare om dagen som råkade klicka sig in av misstag..
Lika väl bilddagboken, där lägger man in bilder på vad man gör om dagarna, jag är hos Alco nästan VARJE dag, med andra ord lägger jag hellre in bilder på HONOM än på t.ex en lärare i skolan. (känner att jag vuxit ifrån det)

Uppenbarligen nämner jag min pojkvän för lite..
Så.. Jacob heter han, varit tsm i snart 3 år (yeahij lucky us)
Vi har inte samma intressen på fritiden, så jag tvingar honom inte att följa med mig till stallet (man kan inte tvinga på en annan människa vad man tycker om att göra) Samtidigt uppskattar jag till tusen om han följer med till tävling lr så..
Vi vet vad vi känner för varandra och var vi står så vi har inget behov längre av att skylta med varandra eller nämna hur mycker vi saknar varandra i varannan mening.. RIGHT?

Blir så förbaskad! Aja..
Ni som är intresserade kan läsa senaste kommentaren till förra inlägget.. Och har ni något att säga kommenterar ni här och nu annars får jag faktiskt be er att KNIPA..
Tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0