Bäst!

Idag gjorde vi lite allt möjligt; jag och Alkisen..
Började med att träna lastning, Jenny fick hålla honom och jag stod beredd i sidan med lina att gå bakom honom med o på andra sidan stod Lajos o Freja för att stötta honom om han gick åt det hållet..
Hann inte göra någonting för han gick rakt in! Min lille fjant gick självmant in i transporten! 5 gånger på raken tom (A) Låt de gå lika lätt på söndag!

Linade honom sedan en stund i ridhuset, super duktig:D
Tränade som avslutning honom med presenningen jag köpt igår. Drog den först över honom, ingen reaktion.. Sedan fick han gå över den. Tittade lite konstigt på den och sedan på mig som i "vad är meningen med detta" sedan traskade han fint över ett par gånger..
Otroligt stolt över lillis idag må ni tro!

I morgon ska jag träna för Magdis(:
P&K.. Linda
ps. Tack än en gång för kommentarerna!

image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0