Tävling

Distansen nästa helg; 22 September. Ska bli kul!:)
Blir Hööks på lördag för o shoppa kläder till det!

Ridskolan anordnar en kombi tävling nu på söndag så jag slog på stort och anmälde mig till den, har varken dressyrprogram eller liknande så detta känns lovande *fnissar*
Men så länge de sitter tills då så är jag nöjd!:)
Gör det mest för att han ska få komma ut lite nu innan kommande helg och för att jag ska känna hur han uppför sig på ett annat ställe än han är van vid och med nya hästar..

Myshäst<3

Kommentarer
Postat av: Kicki & Jossan & Grabbzen

Alla tummar å tår hålls för er :-)
Go, go , go Linda & Alco!!!
Kramizar o mulpuzzar från Oss :D

2007-09-11 @ 12:30:06
URL: http://www.aagrenarabians.com
Postat av: Jeanette Björk

Hej! Kul att du kommit så långt, vi på Björkehill Arabian håller tummarna hårt. Mvh. Jeanette

2007-09-11 @ 16:08:20
URL: http://www.bjorkehill.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0