Fartdåre..

Haha;) Han är så kul o titta på min lille stjärna :)
Hanna åkte med idag så jag drog med mig mor min så vi kunde fixa till hinderna i skogen.
Lyckades ställa en stor gren så att hindert blev riktigt högt, men Hanna vågade inte:P Efter övertalan gav hon det ett försök o Alco tyckte det var läskigt att jag ändrat hindert så han sköt henne nästan ur sadeln o blev minst sagt lika rund som en ostbåge o tittade ner på hindert i luften *asg* (fick tyvärr ingen bild på den höjden) ...

Om allt går enligt planen ska Alco ut på en Pay n ride i oktober, veckan efter vår distans.. Men eftersom vi bara rider två mil denna gång för jag inte tkr hans kondis é på topp så är det inga problem.
80 o 90 eller 90 o 100 cm... Får se hur bra de går på träningarna..
Därefter får vi se hur han är på de "större" hopptävlingarna o förhoppningsvis hinns det med 3-4 lokala hopp innan året är slut. Får ju passa på när han går som unghäst fortfarande.
.. o nej. De é verkligen INTE jag som ska sitta o hoppa o låtsas att jag är totalt orädd.. Haha ;)
Men jag återkommer med det...^^
.. dressyrer ska vi med klämma in.. Hösten kommer nog bli full av tävlingar:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0