Nacken..?

Ta tillbaka de där andra.. ;)

Dagen började med extra knäck i hemtjänsten.
Därefter hem för en kortare paus. Ringde o bokade tandis tid.. Så den 5. Januari ska vi dit :D
Slog mej att jag kanske skulle ringa Monki o berätta hur de ligger till med Alco o kanske få några vettiga svar. Så de gjorde hon minsann även om jag inte är så glad i o prata i telefon *fniss*
Pratade ca 30 min:O O analyserade o disskuterade o ja. Eller rättare sagt. Hon frågade massor o jag försökte svara.
Om hon mår bra i morgon (legat i influensa) så kommer hon ut o kollar igenom honom.. Hon är verkligen expert.
Hon sa även att fodert kan vi utesluta för hade de varit de så hade han snurrat rundor när man gått ut i hagen med; om han vore över utfodrad alltså.

Åkte om foderhandlarn på väg  till stallet, eller rättaresagt blev de en farlig omväg då de var en olycka ute på den större gatan i stan så jag började så klart med o sitta fast i kö ;D
Köpte 2 säckar kraft, en säck kli o 2 Build Up Musli

Monki hade bett mig att även kolla igenom hans mun så idag ägnade jag mycket tid åt borsta, mys, tvätta o känna o klämma.
O ja tror jag vet.. Eller jag hoppas jag vet så man kan börja göra ngt åt de.
NACKEN.. Han reagerade starkt på vissa punkter när man tryckte. Sänkte huvudet, spännde sig o vevade med öronen.
Linementade o gick med honom i ridhuset.. De knakade högt o mycket från nacken när vi gick runt:S Måste varit för att jag varit på o klämmt o kännt o masserat.
Avvaktar tills Monki kollat på honom innan jag drar några slutsatser.
Måste hur som helst komma fram till VARFÖR..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0