Så här i juldagarna

Hanna promenixade med Alco på julafton.
Igår gick jag o han upp o ner för grusvägen tsm med Sofia och Mackie. Farligt pigg...
Gjorde flera luftsprång o han laddade jätte länge sedan sköt han upp i luften. Gick väl ann men att hinna undkomma honom o samtidigt hålla fast när han gjorde två på raken var läskigt o svårt:S Sen gick han mest på tvären o trippade på tårna.. Energi? Javisst:P

Idag följde Emma med mig så vi tog ut honom på en lite längre runda. Var ute o gick i väldigt rask takt i ca 45 min *pustar* Inga kaprioler här inte men trippa på tårna o trycka ut en på åkern var ju ett måste ;)
Hemmåt är han så klart gladast i huvudet *asg*
Emma fick ta honom upp för grusvägen för jag var inte lite trött i armen.
Krubb-maten är iaf halverad nu när han står :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0