Vilodag

Mamma följde med mig till stallet idag; behövde inte ens fråga så lite förvånad var jag allt ;D
Köpte med mig nya hinkar upp + lock då Hanna skrev att den ena spruckigt igår. Bytade upp oss från 5 liters till 10 liters eftersom han ändå får så grymt mkt mat att det knappt går o få på locken till de mindre hinkarna:P

Satte mammsi min i jobb med att fylla hö påsar;D Dels har jag ju Alco att ta hand om men hade även tagit på mig att passa Mackie och Jameson.. Vilket inte kommer ske igen för de blir lite väl bra med 3 grisar samtidigt. Verkligen de svinigaste hästarna i stallet oxå :P
Hade in o borstade sötnöten oxå o tvättade karledarna. Han har börjat få lite mugg i karleden på vänster bak. Men sen är han ju vit där med så det är väl därför;D
Han har inte haft det sedan jag fick honom, hade hoppats på o slippa det igen. Men Men. Nu är det bara liiite och upptäckt i tid, så får hoppas de försvinner fort fort mha min svindyra muggsalva:P

uhh, i morgon ska biljetterna för Göteborg Horse Show hämtas ut !:P *tjohoo*
Fler som ska dit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0