29 februari

Hade glömt att de var skottår;D
Inte så att de spelar så stor roll kanske, men hade varit bra om man har lite koll på vilket datum det är *fnissar*

Tränat i ridhuset idag, nedre halvan var jätte läskig idag så där var man tvungen att spänna upp sig och flåsa och försöka smita undan mattes tygeltag + skänklar;D Haha..
Men så bra han gick sen!=) *tummen upp* Tränade galoppombyte, vilket gick finnemang. Vissa gånger hann jag dock inte själv ändra skänkelläge innan han byter så alla gånger är det inte jag som gör jobbet *oppps*

Flyttar i dag!=) Mammsen och jag, till ännu större. Så jag försvinner från internet ett tag tills vi får det överflyttat. Så människan som flyttar in här får gratis internet ett par dagar;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0