Fritt fram

Hanna tog Alco till mig idag, vilket hon kmr göra två dagar till i denna veckan. Tnx!=)
Så jag vet inte vad han fått hitta på riktigt...

Varit värsta dramatiken på jobb de senaste dagarna så det är mycket att smälta. Tar förvisso tid för mig att ta till mig vad som händer med för jag kan inte i min vildaste fantasi just i ögonblicket förstå att det ligger en människa där, vars liv vilar i våra händer. Och man hinner inte förstå förens nästa akutfall inträffar, sprang med en ssk på hjärt-larm igår *hjälp* Detta hade jag tänkt jobba med i framtiden, akuta situationer. Men det blir nog bra de med tippar jag på *ler*

I morgon är jag med på operationer hela dagen så får se hur laddad jag är för ett träningspass med Alco sen *skratt*
ps. Sara har skapat en filmsnutt med Alkisen åt mig som jag slängt ut på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=LF_jRzQtrkE


Kommentarer
Postat av: Kicki

Hejsan vännen och TACK för tips till länken m dig och din fantastiska Al Dia Capo. Jag kunde inte hålla tårarna borta, det glädjer mig så oerhört att se! Hälsa o tack Sara!!!
Keep up the good job @ the hospital!
Mulpuzzar och gokramizar till er :D
"Farmor"/Kicki

2008-02-20 @ 10:03:57
URL: http://www.aagrenarabians.com
Postat av: LInda

Tack!=)
Jag är oxå helnöjd med den, hon lyckades bra *ler*
Hoppas på fler längre fram ;D

2008-02-21 @ 21:22:22
Postat av: Jossan

Halloj! Va roligt att det går så bra för er! Jätte fin film!! Massa fina bilder på er! Ni är jätte fina ihop & det är så kul att du satsar seriöst! =)Lycka till med allting!!
Kram Jossan & grabbzen =)

2008-02-23 @ 17:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0