Underbart väder!

Var i stallet strax efter nio i morse för att hinna rida innan praktiken som numera känns som ett jobb utan inkomst;)
Nästan vindstilla i paddocken så jag tyckte att vi kunde vara ute.
Skrittade fram + travade längs grusvägen, in i paddocken och tog ett språng över ett av kryssen jag satt upp.
Sen en volt och över det andra, fint flyt!;D
Fick in några dressyr "moves" under ritten med eftersom jag red i dressyrsadeln och det var planen från början. Haha men inte många dock. Han var pigg och jag tyckte det var skit kul så det kunde inte bli mer oseriöst än vad det var idag. BusKul med andra ord *ler*

Fick hem dressyrprogramsboken idag *äntligen* så nu har jag typ alla tänkbara program att sitta och träna till ;D

På onsdag blir det träning för Magda och på torsdag hovis, bakskor för första gången!:)

image103

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0