Hey, I made it;)

Uppe med tuppen för att åka till Malmö och göra den där uppskrivningen.
Var i god tid så jag fick säkert sitta i väntrummet på vägverket i 40 min och kallsvettas och svälja o svälja för att inte kräkas. Stämningen där inne var ungefär som på en rättegång.
På knappt 20 min hade jag besvarat alla 70 frågor och jag skakade inte nådigt när jag klickade på "rätta". GODKÄND.. Med god marginal *pustar*

Detta firades med en vilodag för Alco (vilket han säkert fått vilket fall som helst)
Tog däremot ändå in och pysslade med honom; tänkte släppa honom i ridhuset lite så han ändå fick springa av sig, men skydden +bootsen var inte torra ännu:( Var tvungen att tvätta dom igår efter ridturen ute i leran. Haha:P Så det fick bli mys ist!:)
Hoppas Monki hör av sig snart så jag får veta vilken dag det blir träning!:)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Grattis till uppskrivningen! Jag förstår precis hur det känns, jag skrev just upp för BE-kortet =)Både jag & min sambo klarade det =) *kul*
Grattis grattis igen!
Kul att det går så bra med Alco oxå!
Kram Jossan & Diesel

2008-02-03 @ 17:19:49
URL: http://jozzans.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0