tid

.. tid är pengar.. Haha nästan;D

Har slarvat med träningen nu några dagar.. Mest för min egen del.
Red lite i stormen i söndags eftersom ridhuset var bokat då med, inte alls kul. Tror inte det blev något jätte seriöst utav det för så fort han kändes mjuk flög han i luften för det blåste i rumpan på honom *fnissar* Var som att åka berg o dalbana;D

Igår var det både skola o körlektion så fick klämma in Alco däremellan. Fick bli tömkörning, han lyssnade flitigt. Men var seg på högertömmen av någon anledning "va; ska jag vända när du tar i tömman, aha" Haha:P Envis häst, envis matte.. Tack o lov vinner jag för det mesta *skratt*

Sen idag var det lika stressigt då så det blev löshoppning. Testade md cavaletti först men han hoppade över allihopa gång på gång så jag la upp det till ett kryss ist.. Min flygare kan:)
Slutade på 105cm idag igen, med några små studs emellan.

Tenta i morgon och på torsdag, så i morgon har jag "Alco vakt" men på torsdag däremot blir det ett dressyrpass! Längtar faktiskt..=) Nästan lika mkt som jag längtar till att pluggandet är klart.
.. nästa vecka går jag ut på praktik i 4 veckor. Schemat är inte roligt.. Suck:( Det blir några fler vilodagar än planerat för Alco.

Ha det finast! , Linda o Alco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0