Träna träna träna:)

Den nya sadeln ligger kanon:D
Red i den för första gången idag och tja.. Det är nog en vanesak:P Så länge den fungerar bra för honom gör den det för mig med:D Känns som om den är jätte stor fram men som sagt, jag föredrar allt som har med dressyr att göra så det är kanske lite därför *skratt*

Hoppning idag, började med cavaletti. Han spelade mest dum och rädd för bommarna. Bytade varv och han stegrade ganske högt och slängde sej iväg, men matte blev riktigt förbaskad så det gjorde han inte om;D Drev som ett djur över ett par ggr sen gick det helt okej:D
Hade hopphjälp idag med! Hoppade lite själv först sen fick Kajsa ta över (jag älskar verkligen att stå på marken och se hur kul han tycker det är)
Bjuder som en tok gör han med.
Nu har vi inte så jätte bra med hindermaterial så man får använda sej av vad som finns, tack och lov är riktiga grejor på väg;D

Tycker sååå mkt om min häst<3 o blir så varm inombords när ja ser hur kul han tkr det är.
I morgon ska vi ut på långtur tsm med Kajsa och Jameson:D

image94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0