En ny häst

.. Kajsas nya häst kommer på lördag (alltså, det finns två Kajsa. Kajsa som har Jameson och denne Kajsa som får häst i helgen) ett sto som jag inte ens vet vad de heter. Mer än att den startat MSV i dressyr:)
Den ska mellan-landa i Gylle innan den kommer ut till vårt bete.. Så blir Alco bra fort i benet kommer vi kunna åka iväg o tävla lite i sommar iaf..! För då blir inte Nasse ensam efter att Maggie åkt hem *tummen upp*

Kom hem från jobb nu igen, klarade två timmar innan jag kände mig dålig igen *suck* ledig i morgon så jag hoppas jag hinner bli bra tills helgen så jag slipper ställa till det för dom när de inte kan få in ngn vikarie. + att det é bara ja som får ge insulin nu till helgen. Gash, vad jag ställer till det^^

Rödluvan fick jag myst med i morse, han fullkomligt älskar müslin jag köpt till honom och dyker ner i spannen långt innan jag hinner fram med den *skratt* Det är ju inte så att han äter gräs så där dygnet runt annars;)
Flytta -ut-till-gård planerna trycks på allt mer. Mamms min är fullt seriös att vi inom ett år ska bo på en liten gård *myyyys*
.. dock har jag väldigt stora krav på hur den ev. gården ska se ut och vad där ska finnas för möjligheter, så vi får la se!:)
Hade det inte varit för att Alco inte ska behöva vara någon jojjo o flytta runt hade jag nog flyttat honom till stallet där jag lånar ridhus ute vid betet för fy katten vad jag trivs.!

bild på hur benet ser ut nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0