Värmebölja^_^

Denna helgen har varit vaaaarm.
Idag var nog den varmaste dagen, närmare 30 grader i skuggan; man har verkligen dragit sig för att anstränga sig:P

Sandra nr två (alltså Sandra som inte äger Nasse) åkte med ut till Alco idag, tror inte vi var där ute förens halv åtta då det börjat bli något svalare iaf. Alco o Nasse stod högst uppe på toppen i hagen och gjorde ingen vidare notis av att vi kom med bilen så vi satte oss o gosade med katten som någon idiotas släppt av ute vid vårt bete.
Ställde mig upp o kallade på Alco sen när jag ansåg att det var tid för en ridtur o han kom som ett skott, kasade nästan på rumpan halva vägen ner *asg*

Sandra körde efter i bilen o ja red. Han kändes såååå mjuk o fin idag, verkligen JÄTTE fin. Så fin som han ska kännas när vi tävlar ungefär ;D .. eller ja.. som jag alltid vill att han ska kännas så klart:D
Traven var helt underbar; så jag ville knappt sluta rida:P
Sandra gick efter oss upp i skogen o väl uppe travade vi fram o tillbaka o då han kändes så himla lugn o harmonisk vågade Sandra sig på att skritta hem honom igen så jag fick ta bilen.
Med tanke på damens outfit dagen till ära är jag glad att han var snällis *ler*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0