Bete sökes

Att de ska vara så svårt att finna bete till pållarna *suck* Nu kommer de in två annonser till från mig och Sandra och hoppas på underverk *ler*

Helgen har varit toppen. Konditions tränat i lördags, lät honom gå på i lörsdags när vi red ut, vinden piskade i ansiktet och han frustade och slog med huvudet och sköt i  väg som ett skott bara jag tänkte galopp *vilken känsla*
Igår blev de lite dressyr i ridhuset för regnet öste ner men han gick åter igen om en klocka så jag var helnöjd;D

Idag är det strålande sol men jag hinner givetvis inte upp och rida ut.

Nya bilder kommer upp när jag fått internet hemma:) Så inte allt för länge tills ni kan se dom hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0