Ljuvligt ledighet=)

Det vankas påsklov!;) Inte så att vi är "lediga" utan studiefria dagar med massa grejor att göra hemma vilket kmr bli jätte lätt att genomföra eftersom telia är så fantastiskt duktiga på att göra vad dom ska. IGÅR skulle internet komma, i morgon är det helg. Jag tror inte de kommer, insåg att det inte hjälpt att mamma ringt och skällt ut dom efter noter iheller *haha* Men de é deras förlust. Bytar till BBB när avtalet går ut ;D

Alco då.. Vilodag igår och iförrigår red vi ut en sväng. Massa läskiga saker att titta på och inte nog med det så var det ju vått på marken och massa vattenpölar som blänkte som man kunde blåsa lite på *fnissar*
Hade tänkt rida ut idag med men vädert är inte så lovande så får se vad det blir:)
Sedan i EM Ska vi testa att släppa ihop Alco med Nasse så han slipper gå ensam, han ser så uttråkad ut fast han har dom andra bredvid.

Har Jameson med så det blir två grisar att fixa till;D
Häromnatten hade Alco rullat sig och lyckats välta ut den STORA vattentunnan, tycker mest synd om honom för jag kan tro att han blev rädd stackars.

Nu när ja blir schemalagt från April (strax efter uppkörningen som jag förövrigt typ måste klara:O ) så blir det att spara till en hästtransport. TROR jag, men det hade underlättat att ha en egen, markant.

Sen har vi Kikki som flyttar den siste, i vanliga fall bytar folk upp sig men det finns ju undantag då man bytar ner sig med *skratt*

Trevlig helg!:)

image105

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0