Prinsen<3

Det går så bra med allt vad ridning heter nu att det är svårt att hålla sig ifrån att skriva:D
Jag blir så glad!
Testade rida ute i gräspaddocken idag då det var strålande solsken *ler* men det hade inte torkat upp ngt vidare så det var bra halt och broddat hade jag givetvis inte heller gjort..
Skrittade massa, ställde igenom honom och flyttade honom mkt för skänkel osv innan vi provade på att trava, det gick som på en dans. ;D Vi fullkomligt svävade fram och jag satt med det där stora smilet igen *tack att ingen var ute och kikade på oss* fnissar
Galopp gick oxå att genomföra utan att glatta, dock lugn och samlad på en stor rund volt.

Efter att vi skrittat av tog jag av grejorna och lämnade honom i paddocken så han kunde få mummsa lite på gräset, uppskattat tror jag=) ...För när jag skulle hämta honom igen vände han baken till och vandrade sin väg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0