Löshoppning

Drog med mig Emma till stallet idag så jag kunde få lite hjälp med löshoppning av en st rödluvan *haha*

Knappt de kan gå i hagen när marken är så frusen o det varit så lerigt innan:S Men så länge de inte får spel utan tar det så lugnt så går det fint:D
Longerade honom som uppvärmning så han kunde bli riktigt varm o igång innan vi började hoppningen.
Han busade en del med oss så klart, o skulle inte springa när Emma smackade utan bara när jag gjorde det *asg* Jagade hon på honom så ställde han sig bakom mig emellanåt, HAHA:P
Blev en del språng från båda hållen o han var bäst.
Kom ibland så fort att man knappt vågade titta *ihh* Att han törs:O
Slutade på ca 1 meter o sänkte ner det till ett litet kryss efter åt som han fick hoppa ner sig på..
Inte så mkt som en touch i någon bom idag o ingen antydan till tvekan; så himla nöjd med honoM!:D

Täckade förresten upp honom igår.
Så nu har han "bh" o termoinnetäcke på sig inne o ute har han det + ett täcke med helhals, så han är varm o gosig:D
Vintern kom så fort ju.!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0