Det närmar sig:)

.. närmar sig söndag.. o en pay n ride!:) *kul*
Tyvärr har de inte gått o skicka filmklippen jag tagit då de är förstora. Kunde tydligen bara skicka upp till 10 MB stora filer via hotmailen.

Alco verkar bara må livet nu när han kommit in på stall igen, glad o gosig (vilket han brukar va), men lite extra nu.. Han har tappat lite o tappar nog lite till innan det vänder åt rätt håll igen o han lägger på sig.. Det är som alla andra höstar märker jag.. Tappar i pälssättningen + att detta året spelar nog andra faktorer oxå in..
För det är så att alla tjatat om att  "vad stor han har blivit".. o "han måste ha vuxit" nu sen jag hämtade hem honom från betet.  Så idag mätte jag och Lajos honom faktiskt o det stämmer.. Han är 157,3 nu!:) o jag misstänker att han kommer växa lite till. Hur som helst tror jag han lagt en del krafter på att växa med därav viktminskningen.
O nä.. Han är inte spinkig eller jätte smal, utan bara lite för tunn enligt min mening.

Tömkörde honom ute på stubben idag tills mina ben knappt orkade bära mig för så mkt har jag inte sprungt i ett halvår iaf *asg*
Han däremot var jätte duktig, min prins<3
.. i morgon o fre ska han få vila o samla på ny energi o nya krafter inför söndagen.

För min del idag blir det snart en tripp till Malmö med Sara; målet är Hööks o lite annat smått o gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0