Dressyrträning

Lisa blev försenad o vi som ville vara ute o framskrittade i god tid hann värma upp 45 min *skratt*
Kan inte påstå att skritten mycket att skryta med just nu men traven däremot är finast<3
Han gick o bromsade en aning i galoppen med men med tanke på underlaget är det fullt förståligt.
Tränade enkla övningar idag. Skänkelvikningar i trav o galopp, fram o bakdelsvändningar o att höja upp honom ytterligare ett snäpp. Jag var själv ganska förvånad över hur sammarbetsvillig o underbar han var idag.. Kanske den långa uppvärmningen?:)
Lisa hoppade oxå upp o kände på honom så jag fick stå på marken o se någon som kan.. på riktigt.. rida honom med och visst imponeras man.. Som vanligt:)
Han är som Lisa säger väääldigt viktkänslig så vi har mkt att vinna på där; bara jag kan kontrollera min kropp lite bättre med.. *fnissar*
Har dock lärt mig av mina misstag.. Rid INTE barbacka dagen innan en träning. Ömmade ngt vansinnigt i baksidan av låren :P

... nä nu é det till o smörja tränset jag plockat med mig hem. Sen stallet igen=)

..bild. Alco o Lisa. ;)
Lisa i vanliga jeans, gympaskor o keps.. Inte det lättaste att rida i kanske:P Fnissar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0