Horoskop

Kollegan läste mitt horoskop för mig under frukosten. Kommer inte ihåg det ordagrant men det var ngt md att "ngn kmr försöka förstöra din dag i dag o du måste stå på dig för att det inte ska bli så"
O de stämmde, fullkomligt!:) Ja sväljer jämt o håller saker inom mig tills ja exploderar men efter en sommar med Sandra o Nasse har ja verkligen blivit kung på att inte ta skit för fem öre.. Precis som Sandra.. Min idol *asg*

Dagen har bara bestått av stress, jobbade 10 timmar. Så slutade 16.45 o körde direkt till stallet.
Har börjat md att ha ombyte md mig i bilen så ja slipper köra hem om när ja jobbar utan för stan. Mockade o hämtade in min otåliga prins som gnäggade gällt redan när han såg att ja tömde skiten på gödselstacken.
Pigg o trippig. Tog kommandot ut från stallet redan o kunde inte stå still när ja hoppade upp. Skritten ner för grusvägen höll verkligen distans klass *fnissar*
Red igenom honom på ett fält en bit bort tills ja inte orkade mer för han låg mest på o ville springa fort. Sitta ner i den traven med de bakbensklivet var kämpigt men jag lyckades tillsist:)
Ett pass på sådär 45 min kändes alldeles lagom.
Badade benen o svansen o tvättade även av huvudet med ljummigt vatten.

Hann knappt komma hem, trött o "sliten" innan Berith ringer o gormar o skäller ut mig *hagga:@* o utan att tänka mig förr tryckte ja ner henne i skora o morrade ifrån ordentligt. så jäkla patetiskt..  Har stått på stall en vecka idag o REDAN problem. .Alltså.. Ja orkar inte längre.

AJA!!
* go to a happy place*

Ellinor o Alco startar 4.a i första klassen o 8.a i andra. Kajsa o Lizzie skulle startat direkt efter i båda klasserna men de fick stryka sej då Kajsa stackarn fick en spricka i svanskotan sedan hon flög av på förra tävlingen.
Önska dom lycka till!;)
Hade ja bara haft mitt eget stall så hade de varit kung.
Vill ni veta vad hon skrek om?
Jo.. Jag hade flyttat hennes ryktlåda ett hack o ställt tillbaka min där den alltid stått innan sommarbetet. .. 60 år.. o de é något o lipa över *skakar på huvudet*

Kommentarer
Postat av: "Farmor"Kicki

Hej vännen, jag hoppas innerligt jag aldrig blir som din 60-åriga stallkollega. Och jag hoppas du ej tar illa vid dig om vad hon säger till dig. Hon kommer aldrig att ändra på sig, har säkert varit sån lääänge redan, så ignorera! Hon är inte värd din energi!!!

1000 kramar o mulpuzzar från oZZ ;)

2008-10-04 @ 23:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0