Ironic.

.. There's nothing I want more .. :)

En barbacka tur i den glatta gräspaddocken fick det bli idag. Red på stora volter för att inte halka.. Tror faktiskt hans rygg.. eller iaf min balans var mkt halare o vingligare än underlaget *fniss*
Red bara 25 min i alla gångarter så han fick röra på sig efter gårdagens pass.. Men samtidigt inte bli tröttis. Men min rumpa gjorde ont.. Inte ridit barbacka på säkert ett halvår om ja räknar bort den ena gången ja skrittade runt utan sadel på betet.. :P
Bestämde mig för att försöka rida ett barbacka pass i veckan från nu för att bättra på balansen o sitsen.
Han kändes iaf fin.. Små sparkade i galoppen när han insåg att ja inte satt helt bra bara:P O gasade på när han trodde jag var på väg i backen:P
MEN.. Inte ett endaste mantag idag.. Utan redde ut de med bravur *asg*

I morgon har jag morgonfodringen *gäsp*
Är jag bara pigg så är det nog ganska mysigt faktiskt. Inte glad för o ta ut Valter bara.. Fölet. Tror han är 6 månader nu o inte alls som han borde i huvudet. suck..
Längtar tills hon får sålt honom o hans syster.
Här om dagen HOPPADE han över staketet...
Nä.. Den blandningen hade nog passat sig på ridskola tror jag:)

.. sen är det även tänkt att jag ska träna dressyr för Lisa vid nio tiden så jag får ligga i med fodring o utsläpp så jag hinner få han ren o snygg:)
. Och.. Ska tillbaka till stallet på kvällen igen o tvätta Alco's ben + svans o smörja åt EllisPellis..
Startlistorna uppe:  http://www3.idrottonline.se/ImageVault/Images/id_88134/ImageVaultHandler.aspx
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0