Höst på riktigt?

.. börjar undra faktiskt för idag sken solen o de var ganska gött faktiskt:)
Hade de alltid varit sånt väder som idag hade Alco för min del gärna fått stanna ute i Tegelberga för vi stormtrivs som sagt o ja vill inte hem :P
Men men..

Från en mardrömsritt igår till en  ljuvlig idag tsm med Kajsa o Jameson. Han var jätte fin o sammarbetsvillig.. Kändes lite trött förståss men de förstår ja:)
Red igenom pojkarna ute på stubben en stund, sedan klättrade vi i branta backar i skogen.. Råkade lura med Kajsa på en stig ja inte testat själv innan.. O den blev visst väldigt brant.. FNiss.. O de fanns ingen möjlighet att vända iheller så de blev till o bita ihop o mana dom framåt:P
Men de fick pusta länge när vi väl var uppe, skratt.

Sista ansträngda passet ute på betet, i morgon blir de ganska lugnt.. Vila på fredag o sen hemåt ridning på lördag:)
Fodert är inhandlat så jag har lite avklarat.. Blev 6 säckar mat i min lilla bil.
Måste plocka hem lite mer grejor så ja har lite kvar på lördag, sen strö upp boxen på fredag om ja hinner.
... tror nog detta blir bra:D ..tillslut:)

Tack Emma åter igen för lånet av din laptop;) Skärm på g, hoppas ja..
.. i övrigt drar Kajsa o jag snart till Göteborg..

Peace Out!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0