Det var en gång

... fyra hästar som skulle få plats i ett skjul.. Tills den ena som såg sig mkt klokare än de andra insåg hur löjligt det var o gick ut o betade ist:P *hahahahahaa*

Mötte upp Elle på betet när jag slutat jobba.
Hon var lite sen så jag hann ha in o pyssla om Armani med. Mycket nöjd över att jag valde honom och inte Alco;)

Sista ritten för Alco innan hans 2 veckors "sommarlov"(:
Red upp en runda i skogen med Ellinor o Dedro. Efter första galoppen så var vi allt annat än lugna. Mer taktande o skuttande. Satte av i galopp när vi kom ut ur skogen o på ett gräsfält. Men när han hörde Dedro komma bakom började han hoppa o studsa ist så Dedro drog om. O Alco sköt upp i luften gång på gång o kastade sig höger, vänster, höger, vänster om vartannat. O jag då. Jag lättade ur sadeln o trodde aldrig att jag skulle sitt kvar. Jag sköts ju rakt upp i luften gång på gång:O
O uppe på grusvägen sen när Dedro o Ellinor stod stilla stod han bara o galopperade på stället.
Piggiiiis! Skulle behöva få springa av sig på stubben lr ngt;)
Lär bli en het häst o rida igen om två veckor.. ;)
Hoppas Armani kmr vara lugn!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0