Lisa träning o avtrillning

Tränade för Lisa ute på stubben med Armani idag.
Han brallade, jag kom ur balans o han tänkte "heeey jag gör ett försök att få av henne" så han gjorde vad som kändes som ett jäklans luftsprång samtidigt som han kastade sig åt sidan så jag flög.
Kändes som om jag låg på marken hur länge som helst. Tappade känslen i benen o allt snurrade. Kunde bara se ett rött streck försvinna långt långt bort. Knasen sprang inte ens mot hagen utan bort o upp mot ena vägen.

Lisa klättrade upp i backarna efter honom medan jag försökte ta mig till stallet.
Ringde pappa o bad honom hämta mig för köra bil kunde jag inte, illamående o yr o så fruktansvärt ont i höften o bak mot svanken.

Armani hittade Lisa borta vid en annan gård, betandes i godan ro.
Jag blev tvingad till akuten så där låg man på en bår o kördes till röntgen. Suck.. Som om det inte kunde bli mer förnedrande..
Blödning i höften kom jag undan med.!
... o så har jag givetvis precis lärt Armani hur han ska få av mig, briljant som jag är.

Blir kvidandes i soffan tills smärtan lägger sig..
O saken är säker. Jag rider INTE honom utan väst mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0