Nu är jag nog allt TRÖTT :P

Jobbat hela helgen + ett par timmar idag..
Så har inte ens kunnat åka ut o säga hej till mina pojkar *dåligt samvete*
De var dock glada o se mig idag; eller att iaf få se NÅGON! :P

Tog ett dressyrpass på Alco ute på fältet. Jätte härlig o fin. Tkr om bjudningen ute på stubben.
Jobbade på o få honom i låg form o när han verkligen "låg" kanoners så petade han sakta fram nosen o ökade sakta på steget o bet sig fast i bettet.. Men som vanligt är det inte svårt o få honom o släppa..;) Så gjorde han dock flera ggr när vi travade ett helvarv runt fältet.
Red sedan på volter o gjorde lite skänkelvikningar o en o annan framdelsvändning.
Galoppen var oxå ljuvlig idag. Tills han fick tuppjuck.. Hahaha... Men han coola ner sig igen.
Skulle avsluta med o trava ett helvarv i andra varvet runt fältet men då blev han ett nervvrak o var rädd för ALLT.. Skumbanan.. Han får såna ideér ibland;)
Red i mina nya ridskor o stövelskaften jag köpte i falsterbo, så nu är de invigt med(: NAJS...
Efter en ganska exakt timme kom vi tillbaka till betet; helt löddriga o glada;) Fast mitt enda lödder var väl de Alco slemmat på mig;)


Senare kom Sandra o då var det dags för nästa häst.
Armani o jag följde med henne o Nasse ut på en lugn runda över fälten.
Han uppförde sig strålande idag(: Pigg o glad o framåt.. Var väl ute en 40 min eller så(:

Fick hem Armani's nya MarkTodd benskydd idag med; men tänkte vänta med o inviga dom;)


Nuuu är jag vääldigt trött i hela kroppen så kvällen blir så lugn som möjligt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0